4.5/5 (97)
85
100
0
97
Szczegóły:
- Wydawca: Infor
- ISBN: 9788374404617
- Autor: Marcin Jasiński
- Język: polski
- Premiera: 2017-09-15
- Kategoria: Prawo i podatki
Podstawa opodatkowania VAT 2014 – zasady ustalania
autor: Marcin Jasiński
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Podstawa opodatkowania VAT 2014 – zasady ustalania | Ebook | Opis
Definicja podstawy opodatkowania została określona w art. 29a ust. 1 ustawy o VAT. Według niej do podstawy opodatkowania zaliczamy wszystko, co stanowi zapłatę, którą dokonujący dostawy towarów lub usługodawca otrzymał lub ma otrzymać z tytułu sprzedaży od nabywcy, usługobiorcy lub osoby trzeciej, włącznie z otrzymanymi dotacjami, subwencjami i innymi dopłatami o podobnym charakterze, mającymi bezpośredni wpływ na cenę towarów dostarczanych lub usług świadczonych przez podatnika.
Szczegóły ebooka Podstawa opodatkowania VAT 2014 – zasady ustalania:
162
strony
~4-6
godziny czytania
~40k
słów
Podstawa opodatkowania VAT 2014 – zasady ustalania - powiązane ebooki
W jednostkach budżetowych zgodnie ze szczególnymi zasadami ewidencję rozliczeń międzyokresowych kosztów prowadzi się na koncie 640 „Rozliczenia międzyokresowe kosztów”. Zgodnie z opisem tego konta służy ono do ewidencji kosztów przyszłych okresów (rozliczenia czynne) oraz rezerw na wydatki przyszłych okresów (rozliczenia...
Niniejsza publikacja poświęcona jest instytucjom prawnym, które prowadzą do oddzielenia zakresu oddziaływania akcjonariusza na sprawy spółki od jego zaangażowania kapitałowego – mechanizmom zwiększającym kontrolę. Jest to fundamentalne, zarówno z punktu widzenia doktryny prawa, jak i praktyki, zagadnienie współczesnego ładu korporacyjnego,...
W dniu 12 stycznia 2018 r. opublikowano nowe rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z 9 stycznia 2018 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej (Dz.U. z 2018 r. poz. 109). Główne zmiany wprowadzone względem rozporządzenia Ministra Finansów z 16 stycznia 2014 r....
Ostatnie 15-lecie to okres intensywnego rozwoju rynku reklamowego w Polsce. Dziś po reklamę publiczną sięgają już nie tylko przedsiębiorcy dysponujący wysokim kapitałem. Rozwój technologii pozwala na dotarcie z reklamą niewymagającą wysokich nakładów finansowych do niemal każdego miejsca na ziemi. Niestety,...