
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788324634019
- Autor: Beata Kolny
- Język: polski
- Premiera: 2011-09-15
- Kategoria: Poradniki
Produkty i marki w opinii e-konsumentów
autor: Beata Kolny
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Streszczenie ebooka:
Jabłko to… jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do ‚innego’ świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.
Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. ‚Polski e-konsument – typologia, zachowania’ (2008 – 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.
Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Partner wydania:
O ebooku:
Produkty i marki w opinii e-konsumentów - to ebook opublikowany przez Onepress.
Numer ISBN tej publikacji to 9788324634019.
Premiera "Produkty i marki w opinii e-konsumentów" miała miejsce dnia 2011-09-15.
Autorem jest Beata Kolny. Oryginalnym językiem tej publikacji jest język polski.
Został on zakwalifikowany w kategorii: Poradniki. Napopularniejsze rozszerzenia plików dla Produkty i marki w opinii e-konsumentów to MOBI, EPUB oraz PDF.
Aby przeczytać cały ebook Produkty i marki w opinii e-konsumentów musisz poświęcić ~5 -7 godzin. Na ebook składa się około 216 stron co w uśrednionym przeliczeniu daje około 54000 słów.