4.5/5 (117)
28
100
0
117
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788326930508
- Autor: Jacek Folga
- Język: polski
- Premiera: 2014-06-14
- Kategoria: Biznes
Prognozowanie i kontrola wielkości sprzedaży – case study
autor: Jacek Folga
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Prognozowanie i kontrola wielkości sprzedaży – case study | Ebook | Opis
Pozytywna ocena firmy przez otoczenie – udziałowców, kontrahentów czy branżę – zależy od tego, jak dobrze radzi ona sobie na rynku, jak duży ma w nim udział i jakie uzyskuje wyniki finansowe. Im większa sprzedaż i przychód ze sprzedaży – tym lepiej. Dlatego warto poznać wszystkie tajniki i sposoby niezawodnego prognozowania sprzedaży oraz kontrolowania wyników sprzedażowych w trakcie roku.
Szczegóły ebooka Prognozowanie i kontrola wielkości sprzedaży – case study:
32
strony
~0-2
godziny czytania
~8k
słów
Prognozowanie i kontrola wielkości sprzedaży – case study - powiązane ebooki
E-BOOK ZAWIERA NASTĘPUJĄCE TEMATY: 1.Nowości – najświeższe zmiany 2.Francja za nocleg w kabinie ukarze osoby odpowiedzialne za kierowców 3.Jadąc na Węgry, należy odpowiednio wypełnić dokumenty 4.Nie trzeba płacić podatku za koszty noclegu przekraczające limit 5.Na egzaminie na prawo jazdy będzie...
Z fascynacją patrzę na ludzi, którzy swoją postawą, zaangażowaniem i niezidentyfikowaną siłą potrafią pociągnąć za sobą innych. Skąd czerpią tą wewnętrzną energię, dzięki której skupiają wokół siebie tak wielu, różnych ludzi, wydobywają z nich największy potencjał i dokonują rzeczy, które...
Książka mówi o tym, co Google może i czego chce. Mówi nam, jak możemy korzystać z usług najpopularniejszej przeglądarki internetowej i jednocześnie być przy tym bezpieczni. W interesujący i wyczerpujący sposób odpowiada na wszystkie pytania dotyczące fenomenu Google'a. Ciekawa i...
Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejętność przekształcenia jej...