Szczegóły:
- Wydawca: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788326910517
- Autor: Małgorzata Celuch
- Język: polski
- Premiera: 2014-05-11
- Kategoria: Edukacja
Promocja szkoły – 19 działań, które poprawią wizerunek Twojej szkoły
autor: Małgorzata Celuch
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Promocja szkoły – 19 działań, które poprawią wizerunek Twojej szkoły | Ebook | Opis
Dyrektorzy szkół nie są jedynie nauczycielami i wychowawcami. Muszą oni być także menedżerami swojej placówki, wiedzieć jak nią skutecznie zarządzać, motywować i umożliwiać doskonalenie jej pracowników, czy planować i organizować wydarzenia, które zachęcą uczniów do nauki i rozwoju ich zainteresowań.
Wysokie miejsca w rankingach szkół, dobra opinia o szkole wśród uczniów i ich rodziców, zmotywowani, chętni do pracy i nauki nauczyciele i uczniowie – takie są pragnienia każdego dyrektora szkoły. Nie jest to jednak proste do osiągnięcia. Na dobry wizerunek szkoły należy najczęściej pracować przez lata.
Jak tego dokonać?
„Promocja szkoły” to publikacja skierowana do dyrektorów, w której zawarte są praktycznie wskazówki na temat możliwych do podjęcia działań, pomocnych w poprawie oceny i wizerunku szkoły w jej otoczeniu.
Porady zawarte w książce podpowiadają, w jaki sposób stworzyć plan promocji szkoły, harmonogram jego realizacji, a także jak później koordynować cały ten proces. Dlaczego warto opracować taki plan? Liczne korzyści wraz z komentarzem także zostały uwzględnione w publikacji, co z pewnością przekona niezdecydowanych.
Wszystkie pomysły zawarte w książce podzielone zostały na dwie grupy:
• działania promujące szkołę oraz
• działania kształtujące pozytywny wizerunek szkoły.
„Promocja szkoły” w ciekawy sposób doradzi Czytelnikom jak aktywnie prowadzić promocję szkoły tak, aby wzbudzić zainteresowanie i przychylność otoczenia, a także zwiększyć wiarygodność placówki.