4.5/5 (97)
95
100
0
97
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788376773353
- Autor: Izabela Kluzek
- Język: polski
- Premiera: 2013-10-03
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Relacje z klientem
autor: Izabela Kluzek
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Relacje z klientem | Ebook | Opis
Najważniejszym zadaniem handlowca, po nawiązaniu kontaktu z klientem, jest rozwijanie pozytywnej relacji, która wieńczy powodzeniem proces sprzedaży. Z publikacji dowiesz się m.in. czego oczekują klienci od sprzedawcy, jak efektywnie budować z nimi relacje i jakie są zasady efektywnej rozmowy sprzedażowej.
Szczegóły ebooka Relacje z klientem:
10
strony
~0-2
godziny czytania
~2k
słów
Relacje z klientem - powiązane ebooki
Stan prawny na 1 lipca 2015 r., z uwzględnieniem zmian od 1 stycznia 2016 r.W publikacji elektronicznej zamiast płyty CD jest odnośnik do pobrania.
Publikacja przeznaczona dla rodziców, których dzieci rozpoczną naukę we wrześniu. Podpowiada, jak przygotować dziecko i siebie do nowej sytuacji, jak budować dobre relacje dziecka z rówieśnikami i nauczycielami, jak przystosować się do obowiązków. W publikacji autorki między innymi obalają mit,...
Trzydzieści dwa wywiady z osobami, których talent, wizja i upór zmieniły oblicze nie tylko branży informatycznej, lecz także całego współczesnego biznesu.
Zazwyczaj współpraca pomiędzy współzależnymi działami sprzedaży i marketingu nie przebiega w efektywny sposób. Z niniejszej publikacji dowiesz się m.in., jakie są najczęstsze zarzuty działu marketingu wobec działu sprzedaży, jak marketing powinien przygotowywać narzędzia dla handlowców, aby były praktyczne oraz jak...