4.5/5 (127)
31
100
0
127
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788324626304
- Autor: Jacek Pogorzelski
- Język: polski
- Premiera: 2010-02-22
- Kategoria: Poradniki
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku
autor: Jacek Pogorzelski
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku | Ebook | Opis
Kreowanie markowej rzeczywistości
Szczegóły ebooka (R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku:
184
strony
~4-6
godziny czytania
~46k
słów
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku - powiązane ebooki
Pół-maraton dla melomanów i biegaczy? Czemu nie, wszakże muzyka i bieganie to przecież legalny doping, za który nie poniesiemy żadnych konsekwencji a w szczególności w Łodzi. Jak było na trasie i kto na niej zagrał? O tym traktuje niniejsza pozycja.Warto...
Dużo czytać. Jeszcze więcej pisać. Nie poddawać się. Wyłączyć telewizor. Być uczciwym wobec siebie i swoich bohaterów. Nie bać się krytyków. Nie lekceważyć gramatyki. Oszczędzać słowa – radzi początkującym pisarzom słynny autor horrorów. Ale „Pamiętnik rzemieślnika” to nie tylko porady...
Przed wami ostateczna decyzja dotyczącą wspólnego życia? Jeśli tak, to ten poradnik jest właśnie dla Was.
W publikacji dokonano analizy zjawiska szarej strefy, jej wielkości i zmian strukturalnych pod kątem długookresowych determinant oraz mechanizmów kształtowania. W tym celu skonstruowano autorskie modele matematyczne zatrudnienia nierejestrowanego i produkcji ukrytej z wykorzystaniem narzędzi teorii gier. Modele te zostały szczegółowo...