4.5/5 (137)
48
100
0
137
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788376773407
- Autor: Mirosław Smoczyński
- Język: polski
- Premiera: 2013-10-03
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Rozmowy handlowe
autor: Mirosław Smoczyński
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Rozmowy handlowe | Ebook | Opis
W rozmowach z kontrahentami masz możliwość prowadzenia trzech rodzajów rozmów: sprzedażowych, handlowych i negocjacyjnych. Kiedy wybrać właściwy? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w niniejszej publikacji. Dowiesz się ponadto czym rozmowy handlowe różnią się od klasycznej sprzedaży i co zrobić, aby zapobiec „wesołemu rozdawnictwu” handlowców w odpowiedzi na pierwsze roszczenia klienta.
Szczegóły ebooka Rozmowy handlowe:
11
strony
~0-2
godziny czytania
~2k
słów
Rozmowy handlowe - powiązane ebooki
Książka zawiera podstawowy kurs teorii i praktyki ekonometrii. Jest przeznaczona dla studentów różnych dyscyplin ekonomicznych poza specjalizacją ekonometrii. Będzie również użyteczna dla ekonomistów prowadzących analizy danych ekonomicznych, a jednocześnie niedysponujących solidnymi podstawami matematycznymi. W podręczniku uwzględnione zostały najnowsze ujęcia ekonometrii,...
Rozpoznanie bieżącego i głównego kierunku zmiany cen oraz cierpliwe wyczekiwanie na potwierdzenie tej tendencji - to bardzo ważne aspekty każdej strategii inwestycyjnej. Przedstawiamy prosty, ale niezwykle skuteczny sposób na rozpoznawanie tendencji wzrostowych oraz pokazujemy, jak je weryfikować i potwierdzać, co...
Harmoniczne układy to naturalne wzorce postępowania, które wskazują, że kurs lub cena pójdą w zamierzonym kierunku zgodnie z prognozą. Handel harmoniczny został szczegółowo omówiony przez takich mentorów jak Jim Kane, Scott Carney czy H.M. Gartley. Bazuje on zatem na kilkusetletniej...
Wiedza niezbędna mikroprzedsiębiorcy Masz pomysł na własną firmę, ale brakuje Ci wiedzy na temat formalności? A może przekroczyłeś już Rubikon i dołączyłeś do grona prywatnych przedsiębiorców? Zastanawiasz się, jak budować skuteczną sprzedaż, jakie narzędzia marketingowe będą Ci potrzebne? Rozważasz, czy...