4.5/5 (127)
32
100
0
127
Szczegóły:
- Wydawca: Biblioteka Analiz
- ISBN: 9788363879358
- Autor: Daria Dobrołęcka
- Język: polski
- Premiera: 2015-06-21
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Rynek książki w Polsce 2014. Targi, Instytucje, Media
autor: Daria Dobrołęcka
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Rynek książki w Polsce 2014. Targi, Instytucje, Media | Ebook | Opis
Nowy tom zawierający zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce.
Szczegóły ebooka Rynek książki w Polsce 2014. Targi, Instytucje, Media:
278
strony
~6-8
godzin czytania
~69k
słów
Rynek książki w Polsce 2014. Targi, Instytucje, Media - powiązane ebooki
Ludzkimi pragnieniami kieruje siedem najważniejszych bodźców motywacyjnych. Poznaj je i wykorzystaj jako skuteczne narzędzia perswazji.
„Kierowca w firmie” to miesięcznik szczególnie polecany firmom zatrudniającym kierowców. Eksperci na bieżąco informują o zmianach w prawie przewozowym oraz doradzają, jak unikać kar ITD i PIP. Krótkie i konkretne porady pisane są prostym językiem, pozbawionym prawniczego żargonu, ujęte w...
Rosnące znaczenie ewaluacji w naukach o zarządzaniu wynika z dorobku teoretycznego i praktycznego w obszarach m.in. zarządzania jakością oraz doskonalenia organizacji, jak i zwiększającego się zainteresowania dziedziną zarządzania projektami europejskimi (z dofinansowaniem UE). Sprawna realizacja badań ewaluacyjnych służy doskonaleniu systemu...
Publikacja przedstawia szczegółowe opisy strategii sprzedaży hurtowej umożliwiające opracowanie własnego planu działania. Podpowie Ci m.in. czy warto stosować strategię w perspektywie długoterminowej, jakie są zalety i wady strategii procesów oraz jak osiągnąć sukces sprzedażowy w długoterminowej perspektywie.