4.5/5 (117)
25
100
0
117
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788376775043
- Autor: Joanna Czerska
- Język: polski
- Premiera: 2013-10-03
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Satysfakcja pracowników – jak badać i dlaczego?
autor: Joanna Czerska
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Satysfakcja pracowników – jak badać i dlaczego? | Ebook | Opis
Chcesz, by dział produkcji działał sprawnie i efektywnie? Poznaj lepiej swoich pracowników. Wiedza na temat ich potrzeb, oczekiwań i aspiracji zawodowych stanowi klucz do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku.
Szczegóły ebooka Satysfakcja pracowników – jak badać i dlaczego?:
20
strony
~0-2
godziny czytania
~5k
słów
Satysfakcja pracowników – jak badać i dlaczego? - powiązane ebooki
Czołowy ekspert w dziedzinie innowacji, Alec Ross, wyjaśnia, co czeka świat: jakie nowości i przeszkody pojawią się w ciągu najbliższych dziesięciu lat i jak się wśród nich poruszać. W książce Świat przyszłości Alec Ross pokazuje, jakie zmiany zajdą w najbliższych...
Harmoniczne układy to naturalne wzorce postępowania, które wskazują, że kurs lub cena pójdą w zamierzonym kierunku zgodnie z prognozą. Handel harmoniczny został szczegółowo omówiony przez takich mentorów jak Jim Kane, Scott Carney czy H.M. Gartley. Bazuje on zatem na kilkusetletniej...
System 5S stanowi podstawę dobrego i efektywnego zarządzania produkcją. Poznaj sposoby skutecznej implementacji tej procedury, poprzez m.in. właściwe przygotowanie się do jej realizacji, identyfikowanie potencjalnych problemów i przezwyciężanie tych występujących.
Istotną część publikacji stanowią pogłębione analizy różnych sektorów rynku książki (literatura piękna, książka dziecięca, szkolna, naukowa, literatura religijna, kartografia i przewodniki, albumy). Ponadto zamieszczono prezentacje największych firm wydawniczych w Polsce (m.in. opisy i charakterystyki przedsiębiorstw, informacje o generowanych obrotach, wielkości...