4.5/5 (117)
25
100
0
117
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788376775043
- Autor: Joanna Czerska
- Język: polski
- Premiera: 2013-10-03
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Satysfakcja pracowników – jak badać i dlaczego?
autor: Joanna Czerska
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Satysfakcja pracowników – jak badać i dlaczego? | Ebook | Opis
Chcesz, by dział produkcji działał sprawnie i efektywnie? Poznaj lepiej swoich pracowników. Wiedza na temat ich potrzeb, oczekiwań i aspiracji zawodowych stanowi klucz do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku.
Szczegóły ebooka Satysfakcja pracowników – jak badać i dlaczego?:
20
strony
~0-2
godziny czytania
~5k
słów
Satysfakcja pracowników – jak badać i dlaczego? - powiązane ebooki
Głównym przesłaniem tej książki jest uświadomienie czytelnikowi, jak trudne i skomplikowane w praktyce jest zarządzanie sprawami publicznymi. Oznacza to, iż wymaga ono profesjonalizmu; stosowania odpowiednich metod i instrumentów, a także precyzowania standardów i wskaźników pomiaru efektywności oraz mechanizmów kontrolnych służących...
Publikacja łączy bogatą wiedzę teoretyczną, praktykę biznesową i nowoczesne trendy w zarządzaniu produkcją.
Harvey Mackay to żywa legenda. Jego bestsellerowe książki Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć oraz Beware the Naked Man Who Offers You His Shirt zostały zaliczone przez „New York Timesa” do najbardziej inspirujących książek biznesowych wszech czasów. Teraz...
W tej publikacji elektronicznej poznasz czynniki, które ułatwią Ci wyznaczenie granic samodzielności dla handlowców bez straty dla sprzedaży.