4.5/5 (127)
32
100
0
127
Szczegóły:
- Wydawca: SELF-PUBLISHER
- ISBN: 9788395284311
- Autor: Piotr Wieczorek
- Język: polski
- Premiera: 2019-02-07
- Kategoria: Poradniki
SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO
autor: Piotr Wieczorek
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO | Ebook | Opis
Prawdziwy biznesowy podręcznik zawierający wszystkie ważne rzeczy, które musisz zrobić by rozwijąc swoją firmę poprzez skuteczną reklamę. Możesz rozwijać i wykorzystywać wszystkie kanały medialne w celu przyciągnięcia bazy klientów, co przekłada się na większą sprzedaż. Jeśli nie wiesz jak zacząc przygodę z reklamą w social media, to książka dla ciebie.
Zamów dla siebie lub dla przyjaciela, na przykład, w celu opracowania nowoczesnych strategii marketingowych!
Szczegóły ebooka SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO:
35
strony
~0-2
godziny czytania
~8k
słów
SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO - powiązane ebooki
Precz z bezwartościowymi teoriami! Na pohybel przejściowym biznesowym trendom! Wiwat doświadczenie i narzędzia przetestowane w akcji! Przestań rozmyślać o sukcesie i zacznij go urzeczywistniać! Okiełznaj bestię sukcesu
Wciągająca jak thriller, rzetelna jak encyklopedia, W restauracji to książka dla wszystkich, którzy lubią jeść, ale jeszcze bardziej lubią wiedzieć. W restauracjach nigdy nie chodzi wyłącznie o jedzenie. Bywanie w restauracjach to sposób na okazanie statusu i zrealizowanie celów niemających...
Autor proponuje sprawdzone metody między innymi technikę wahadła jako narzędzie przemiany i odnalezienie drogi do swojego wnętrza. Krok po kroku opisuje jak skupić uwagę wyłącznie na obecnej chwili. Dzięki temu osiągniesz wewnętrzny spokój, poradzisz sobie w każdej, nawet stresującej sytuacji....
Słowem redaktorów ROZDZIAŁ I. UJĘCIE FILOZOFICZNE POJĘCIA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU Zrównoważony rozwój stanowi problem wielowymiarowy. Wymaga prowadzenia badań inter- oraz multidyscyplinarnych. Dlatego też jest przedmiotem zainteresowania przedstawicieli wielu dyscyplin naukowych, przede wszystkim nauk ekonomicznych, prawnych, politologii oraz pedagogiki. Prowadzone przez nich...