4.5/5 (127)
32
100
0
127
Szczegóły:
- Wydawca: SELF-PUBLISHER
- ISBN: 9788395284311
- Autor: Piotr Wieczorek
- Język: polski
- Premiera: 2019-02-07
- Kategoria: Poradniki
SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO
autor: Piotr Wieczorek
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO | Ebook | Opis
Prawdziwy biznesowy podręcznik zawierający wszystkie ważne rzeczy, które musisz zrobić by rozwijąc swoją firmę poprzez skuteczną reklamę. Możesz rozwijać i wykorzystywać wszystkie kanały medialne w celu przyciągnięcia bazy klientów, co przekłada się na większą sprzedaż. Jeśli nie wiesz jak zacząc przygodę z reklamą w social media, to książka dla ciebie.
Zamów dla siebie lub dla przyjaciela, na przykład, w celu opracowania nowoczesnych strategii marketingowych!
Szczegóły ebooka SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO:
35
strony
~0-2
godziny czytania
~8k
słów
SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO - powiązane ebooki
Celem pracy było wyodrębnienie składowych mających wpływ na wystąpienie zdarzeń powodujących wejście firmy na ścieżki niepowodzenia gospodarczego, identyfikacja przebiegu tych ścieżek oraz zaproponowanie sposobów ograniczenia zagrożenia niepowodzeniem dla małych firm. Podjęta w niej problematyka ma duże znaczenie dla teorii i...
98 cennych rad, jak oszczędzić co najmniej 576 zł rocznie na paliwie. Wzrastające ceny paliw sprawiają, że musimy szukać oszczędności. Chcemy zaoszczędzić jak najwięcej, by mieć pieniądze na inne ważne dla nas wydatki. Na zapewnienie odpowiedniego poziomu życia sobie i...
Organizowanie warsztatów, webinarów, szkoleń ma sens wtedy, gdy ludzie się zapisują - to już wiesz.Tylko jak napisać zaproszenie, które ludzie przeczytają? Jakich słów, sformułowań użyć, by zdecydowali się przyjść na warsztaty/webinar? Co zrobić, by zainteresować potencjalnych uczestników? Ile informacji zawrzeć...