Szczegóły:
- Wydawca: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
- ISBN: 9788364927898
- Autor: Jadwiga Stawnicka
- Język: polski
- Premiera: 2016-03-31
- Kategoria: Poradniki
Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar
autor: Jadwiga Stawnicka
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar | Ebook | Opis
Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do marketingu społecznego, w którym budowanie wizerunku instytucji jest problemem zasadniczym. Projekt mieści się w obszarze badań wizerunkowych instytucji z uwzględnieniem nowych trendów budowania wizerunku w obszarze szeroko rozumianego bezpieczeństwa, w tym kwestii promowania bezpieczeństwa, działań prewencyjnych i profilaktycznych Policji w tym obszarze.