4.5/5 (107)
82
100
0
107
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788324665174
- Autor: Agnieszka Dejnaka
- Język: polski
- Premiera: 2013-04-26
- Kategoria: Poradniki
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone
autor: Agnieszka Dejnaka
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone | Ebook | Opis
Marketingowy elementarz
Szczegóły ebooka Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone:
208
strony
~5-7
godzin czytania
~52k
słów
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone - powiązane ebooki
Nie jesteś do końca zadowolony ze swojego życia? Wciąż wypełnia cię bliżej nieokreślona tęsknota za czymś, czego nie jesteś w stanie zidentyfikować? Doświadczasz właśnie pragnienia nawiązania kontaktu ze swoim prawdziwym „ja”. Wzór duszy to rdzeń całej twej istoty, twoje duchowe...
Zrozumieć czyjeś emocje to wyjątkowo trudne zadanie, ale zrozumieć własne to często wręcz „mission impossible”. Jak więc sobie z tym prawie „niemożliwym” poradzić? Co zrobić, żeby właściwie zrozumieć i siebie, i swoich bliskich? O tym traktuje Bliżej emocji Drogowskazy uczuć...
W 1989 roku udało nam się zrobić rzecz dla innych narodów niewyobrażalną. Ruszyliśmy z miejsca głaz komunizmu, który przygniatał ludzkość przez niemal pół wieku. W skali globalnej było to z pewnością największe polskie zwycięstwo w historii. Dokonaliśmy tego, co innym...
Twój cel to skutecznie przekazać wiedzę: Jak inspirować i dzielić się ze słuchaczami swoim przesłaniem? Kiedy unikać stosowania słowa 'nie'? Dlaczego 'wirus idei' może uzdrowić Twoją prezentację? Czy notatki to pomoc, czy sposób na położenie wystąpienia? Jak zamieniać stres w...