4.5/5 (107)
82
100
0
107
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788324665174
- Autor: Agnieszka Dejnaka
- Język: polski
- Premiera: 2013-04-26
- Kategoria: Poradniki
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone
autor: Agnieszka Dejnaka
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone | Ebook | Opis
Marketingowy elementarz
Szczegóły ebooka Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone:
208
strony
~5-7
godzin czytania
~52k
słów
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone - powiązane ebooki
Oddana do rąk Czytelników monografia dołącza do licznych publikacji książkowych, poświęconych problematyce ładu korporacyjnego, dostępnych na polskim rynku wydawniczym. Można wskazać cztery poruszone w niej wątki badawcze o charakterze teoriopoznawczym, które stanowią oryginalny wkład Autorów do dyskusji na temat niezwykle...
Nowoczesne metody zarządzania są nie tylko dla dużych firm!
Poznaj technikę metamorficzną Autorka opisuje sposób działania metody metamorficznej. Łączy ją z systemem czakr, który pomaga ujawnić i przekształcić wzorce życiowe. Jest ona subtelną formą pracy z ciałem, która wyłoniła się z refleksologii. Delikatny masaż wyznaczonych obszarów na stopach, dłoniach...
Komplet informacji o zasadach prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów. W publikacji omówiono: • rozliczanie przychodów w pkpir (m.in. rozliczenie otrzymanej zaliczki, rozliczenie dofinansowań, zasady dokonywania korekty przychodów), • rozliczanie kosztów w pkpir (m.in. rozliczenie kosztów podróży służbowych, wydatków samochodowych,...