4.5/5 (87)
79
100
0
87
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788376774633
- Autor: Artur Preus
- Język: polski
- Premiera: 2013-08-16
- Kategoria: Poradniki
Szkolenie pracowników narzędziem podnoszenia jakości i efektywności pracy
autor: Artur Preus
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Szkolenie pracowników narzędziem podnoszenia jakości i efektywności pracy | Ebook | Opis
Lektura niniejszego e-booka pozwoli Ci znaleźć odpowiedź na pytanie, dlaczego tematy szkoleń w przedsiębiorstwie ściśle powiązane są z Systemem Zarządzania Jakością. Dowiesz się z niego m.in. jaki powinien być ich zakres, jak wygląda rola kierownika i działu personalnego w tym procesie oraz jakie są ich współczesne formy.
Szczegóły ebooka Szkolenie pracowników narzędziem podnoszenia jakości i efektywności pracy:
12
strony
~0-2
godziny czytania
~3k
słów
Szkolenie pracowników narzędziem podnoszenia jakości i efektywności pracy - powiązane ebooki
Oto pełen ciekawostek obszerny FRAGMENT książki 'Mydło i Mazidło, czyli jak zostać czarownicą'! Poradnik 'Mydło i Mazidło' jest zbiorem przepisów ułożonych według swojego przeznaczenia i oznaczonych odpowiednim stopniem trudności. Wędrując szlakiem wyznaczonym przez magiczne zaklęcia dowiesz się, jak krok po...
Od 1 stycznia 2017 r. weszły w życie duże zmiany w ustawie o VAT. Najważniejsze zmiany dotyczą: podwyższenia kwoty limitu zwolnienia podmiotowego, dodania całego rozdziału o sankcjach administracyjnych, objęcia odwrotnym obciążeniem (fakturowaniem) usług budowlanych, deklaracji kwartalnych VAT, zaostrzenia warunków zwrotu...
Opierając się na fizyce kwantowej Autorka wyjaśnia, jak można wykorzystać zjawiska zachodzące w naszym wewnętrznym świecie w celu kreowania w związku nowego wymiaru namiętności, więzi i rozkoszy. Wszystkie tezy podpiera zarówno własnymi doświadczeniami, jak i praktyką kliniczną. Ta książka pozwoli...
PDCA jest skrótem od angielskich słów Plan-Do-Check-Act, czyli Planuj – Wykonaj – Sprawdź – Działaj, dla ostatniego członu skrótu często używany jest termin Standaryzuj. Metodę PDCA można stosować do każdej niemal sytuacji w firmie, niezależnie od profilu działalności przedsiębiorstwa i...