4.5/5 (87)
73
100
0
87
Szczegóły:
- Wydawca: C. H. Beck
- ISBN: 9788325545130
- Autor: Anke von der Heyde
- Język: polski
- Premiera: 2014-07-14
- Kategoria: Biznes
Techniki prowadzenia rozmów dla kadry zarządzającej
autor: Anke von der Heyde
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Techniki prowadzenia rozmów dla kadry zarządzającej | Ebook | Opis
Co robić, gdy ma się do czynienia z rozmówcą – gadułą? Jak postępować, gdy partner rozmowy reaguje zbyt emocjonalnie, jak skłonić go do bardziej rzeczowej dyskusji? Jak wspólnie z pracownikami formułować realne do osiągnięcia cele? W książce tej zobaczysz, jak w podobnych sytuacjach zachowują się fachowcy, i z jakich technik korzystają. W publikacji:
zbiór 25 testów samosprawdzających pomocnych w ocenie własnych umiejętności,
liczne, oparte na własnych doświadczeniach autorów wskazówki dostarczające cennych porad.
Szczegóły ebooka Techniki prowadzenia rozmów dla kadry zarządzającej:
227
strony
~5-7
godzin czytania
~56k
słów
Techniki prowadzenia rozmów dla kadry zarządzającej - powiązane ebooki
Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie...
Podstawy rachunkowości z uwzględnieniem MSSF Międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej
Podręcznik stanowi nowatorskie podejście wprowadzające do rachunkowości. Uwzględnia podstawę prawną MSR/MSSF, podczas gdy podobnego typu opracowania są podporządkowane tylko regulacjom Ustawy o rachunkowości.Publikacja omawia specyfikę MSR/MSSF już na etapie identyfikacji i klasyfikacji składników majątku, kapitałów, elementów wyniku finansowego oraz jego...
Czy człowiek jest zaprogramowany do efektywnej pracy w zespole? Po czym poznać rokującego menedżera? Czy ekspert musi być arogancki? Co zrobić, kiedy ma się rację, oraz co zrobić, kiedy nie możemy się zdecydować, czy lepiej mieć rację, czy przyjaciół? A...
W dzisiejszych czasach wszyscy – świadomie bądź nieświadomie – zajmują się wywoływaniem emocjonalnego poruszenia wśród ludzi. Warunkiem sukcesu coraz częściej jest umiejętność opowiadania przekonujących historii mających moc skłaniania wspólników, udziałowców, klientów i pracowników do tego, by podejmowali działania zgodne z...