Szczegóły:
- Wydawca: Wydawnictwo e-bookowo
- ISBN: 9788361184690
- Autor: Aleksandra Justyna Kulawik
- Język: angielski
- Premiera: 2009
- Kategoria: Nonfiction
The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007)
autor: Aleksandra Justyna Kulawik
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007) | Ebook | Opis
From the very beginning of our civilization we are exposed to the influence of advertising in a variety of forms. The key to success is very close and it is called: advertising campaigns. One of the most popular companies in the world has scored a success that one has never ever dreamt about before – C o c a – C o l a . The major target of this dissertation is to present the way the Coca-Cola Advertising Campaigns have developed since the birth of the company in May, 1886 till 2007. ‚The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007)’ is divided into three chapters: 1.The Basic Concepts of Advertising ( theory and history of advertising), 2.The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns ( brief history of the ‚Coke’ Company and the Coca-Cola Advertising Campaigns including the case of changing the national symbols such as Santa Claus), 3.The Discourse Analysis and Advertising (the language analysis in advertising campaigns, the language of advertising). ‚Welcome to the Coke Side of Life’
Od zarania dziejów reklama, przybierając różne formy, ma wpływ na nasze życie. Klucz do sukcesu jest bardzo blisko. Tym kluczem są kampanie reklamowe. Jedna z najbardziej znanych firm na świecie osiągnęła sukces, o którym większości z nas nawet się nie śniło. Tą firmą jest C o c a – C o l a. Najważniejszym celem tej pracy jest zaprezentować, w jaki sposób ewoluowały kampanie reklamowe firmy Coca-Cola od momentu jej powstania (Maj 1886 r.) do roku 2007. ‚Coca-Cola – Rozwój kampanii reklamowych (1886-2007)’ składa się z trzech części: 1.Podstawowe zagadnienia reklamy ( teoria, historia reklamy), 2.Rozwój kampanii reklamowych firmy Coca-Cola ( historia i rozwój kampanii reklamowych Coca-Coli, wpływ kampanii reklamowych firmy Coca-Cola na zmianę postrzegania symboli narodowych), 3.Analiza treści językowej w reklamie (analiza języka reklamy i kampanii reklamowych). ‚Witaj po radosnej stronie życia’