4.5/5 (87)
75
100
0
87
Szczegóły:
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- ISBN: 9788381421454
- Autor: Jerzy Różański
- Język: polski
- Premiera: 2019-05-14
- Kategoria: Poradniki
Transfer technologii w procesach innowacyjnych przedsiębiorstwa
autor: Jerzy Różański
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Transfer technologii w procesach innowacyjnych przedsiębiorstwa | Ebook | Opis
Jednym z istotnych czynników wpływających na procesy innowacyjne zachodzące w przedsiębiorstwach jest transfer technologii, który może mieć charakter nie tylko krajowy, lecz także międzynarodowy. W publikacji podjęto problematykę krajowego i międzynarodowego transferu technologii na tle innowacji dokonywanych w Polsce i w państwach Unii Europejskiej, zwracając uwagę na rolę jednostek otoczenia biznesu w dyfuzji innowacji w tych krajach. Sformułowano też rekomendacje mające na celu usprawnienie procesu transferu technologii.
Szczegóły ebooka Transfer technologii w procesach innowacyjnych przedsiębiorstwa:
240
strony
~6-8
godzin czytania
~60k
słów
Transfer technologii w procesach innowacyjnych przedsiębiorstwa - powiązane ebooki
Pamiętasz, kiedy ostatni raz porządnie się wyspałeś? I obudziłeś wypoczęty? Próbowałeś już wszystkiego. Masz za sobą leki, lekarzy, terapeutów, medycynę naturalną, szamaństwo, medytacje i dziesiątki poradników.Kupa czasu i pieniędzy. I nic... Ale nie załamuj się, oto pomoc: kompleksowa, przyjemnie i...
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości...
On ją dotknął, a ona omdlała z rozkoszy. A może to ona go dotknęła i on omdlał…? Ale zanim się dotknęli, ubrali się. I spotkali. A potem… już wiesz, co. A wiesz, jak to opisać? Chcesz się nauczyć pisać jak...
Fragment 'Zakamarki marki' - czyta Paweł Tkaczyk