Szczegóły:
- Wydawca: Helion
- ISBN: 9788324638888
- Autor: Mario Andres Pagella
- Język: polski
- Premiera: 2012-03-12
- Kategoria: Komputery i informatyka
Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript
autor: Mario Andres Pagella
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript | Ebook | Opis
Masz konto na Facebooku? Pewnie, że tak – wszyscy mają! Musiałeś więc zauważyć gry dostępne w tym serwisie. Może nie oszałamiają fotorealistyczną grafiką i superdynamiczną akcją, mają jednak to coś. Nazywa się to grywalność. Frajda ze współzawodniczenia nie da się niczym zastąpić. Popularność tego typu gier gwałtownie rośnie, a firma, która wyprodukowała prawdopodobnie najbardziej znaną z nich – Farmville – właśnie wchodzi na giełdę!
Dzięki tej książce również i Ty będziesz mógł spróbować szczęścia. W trakcie lektury dowiesz się, jak wykorzystać nowości HTML5 i CSS3 do osiągnięcia interesujących efektów, takich jak rzut izometryczny. Ponadto zobaczysz, jak wzbogacić aplikację o efekty dźwiękowe oraz przygotować atrakcyjny interfejs użytkownika. Wiedza tutaj zawarta pozwoli Ci na przygotowanie kompletnej gry z pomocą HTML5, CSS3 i JavaScriptu, a następnie zintegrowanie jej z Facebookiem. Teraz to, czy zdobędziesz popularność i osiągniesz sukces finansowy, zależy tylko i wyłącznie od Twojej pomysłowości oraz kreatywności!
Przygotuj grę, która będzie:
oparta na nowoczesnych technologiach
zintegrowana z serwisem Facebook
dostępna dla setek graczy
zaopatrzona w grafikę 3D
popularna
Zaistniej na rynku gier komputerowych!