4.5/5 (107)
97
100
0
107
Szczegóły:
- Wydawca: Infor
- ISBN: 9788374407793
- Autor: Magda Grotkiewicz
- Język: polski
- Premiera:
- Kategoria: Biznes
Ustawa o finansach publicznych z komentarzem do zmian
autor: Magda Grotkiewicz
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Ustawa o finansach publicznych z komentarzem do zmian | Ebook | Opis
Publikacja zawiera najbardziej aktualną wersję ustawy o finansach publicznych, będącą podstawowym aktem prawnym regulującym zasady gospodarowania środkami publicznymi. Skomentowano wszystkie zmiany ustawy, które weszły w życie w IV kwartale 2015 i w 2016 r. Dodatkowo omówiono projektowane w Parlamencie RP nowelizacje, co umożliwia kompleksowe rozeznanie się w aktualnym i planowanym stanie prawnym.
Szczegóły ebooka Ustawa o finansach publicznych z komentarzem do zmian:
54
strony
~1-3
godziny czytania
~13k
słów
Ustawa o finansach publicznych z komentarzem do zmian - powiązane ebooki
Sztuka życia to zbiór najpopularniejszych warsztatów – o nazwie Matrixx – legendarnego mówcy biznesowego Boba Proctora. Z tych bezcennych lekcji coachingowych nauczysz się między innymi, jak: poznać swoje twórcze zdolności i je wykorzystywać, osiągnąć to, czego w życiu pragniesz, wymazać...
Istnieje kilka reguł, jakimi należy kierować się podczas przygotowywania wniosku o dofinansowanie. Przede wszystkim projekt musi być adekwatny do zdiagnozowanych potrzeb i problemów, musi wpisywać się w założenia konkursu oraz spełniać kryteria wyboru. Musi być też logicznie spójny, czytelny i...
W bestsellerze z 2005 roku Winning znaczy zwyciężać Suzy i Jack Welch stworzyli niespotykany tekst będący zarówno traktatem filozoficznym na temat podstawowych praktyk biznesowych oraz przejrzystym podręcznikiem napisanym z typową dla Jacka otwartością i optymizmem. Wydawało się, że po niej,...
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą....