Szczegóły:
- Wydawca: Novae Res
- ISBN: 9788377227169
- Autor: Cezary Redzik
- Język: polski
- Premiera:
- Kategoria: Popularnonaukowe
Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy
autor: Cezary Redzik
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy | Ebook | Opis
Skuteczne wdrażanie produktu medialno-marketingowego jakim jest wojna,
musi poszukiwać oparcia na formach przerastających dotychczasowe
oficjalne strony internetowe administracji rządowej. Być może zmianie
ulegnie także sposób prowadzenia militarno-politycznych media relations,
w którym dotychczasowe miejsce dziennikarzy zastępować zaczną popularni
blogerzy. Czy to oznacza zwrot ku konstytucyjnej wolności wypowiedzi i
etycznym normom dziennikarskim prawdy i rzetelności, skoro tymi właśnie
wartościami zdaje się kierować „społeczeństwo spektaklu”? Bądźmy
realistami.
Cezary Redzik. Ukończył filologię polską o spec. komparatystyka na
Uniwersytecie Jagiellońskim oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną o
spec. dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim. W 2010 roku zdobył
III nagrodę Ministra Spraw Zagranicznych w konkursie na najlepszą pracę
magisterską z zakresu stosunków międzynarodowych, która stanowi główny
rdzeń tej książki. Praktykant w Dziale Społecznym Polskiej Agencji
Prasowej oraz stażysta w redakcji Fakty TVN. Od stycznia 2011 r.
związany zawodowo z public relations.