4.5/5 (87)
81
100
0
87
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788326924798
- Autor: Michał Pietrzyca
- Język: polski
- Premiera: 2013-09-02
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Wskaźnik DMI/ADX – sposób na rozpoznawanie i potwierdzanie tendencji wzrostowych
autor: Michał Pietrzyca
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Wskaźnik DMI/ADX – sposób na rozpoznawanie i potwierdzanie tendencji wzrostowych | Ebook | Opis
Rozpoznanie bieżącego i głównego kierunku zmiany cen oraz cierpliwe wyczekiwanie na potwierdzenie tej tendencji – to bardzo ważne aspekty każdej strategii inwestycyjnej. Przedstawiamy prosty, ale niezwykle skuteczny sposób na rozpoznawanie tendencji wzrostowych oraz pokazujemy, jak je weryfikować i potwierdzać, co jest niezwykle przydatne w dzisiejszych czasach, kiedy strategia kup i zapomnij nie sprawdza się najlepiej.
Szczegóły ebooka Wskaźnik DMI/ADX – sposób na rozpoznawanie i potwierdzanie tendencji wzrostowych:
12
strony
~0-2
godziny czytania
~3k
słów
Wskaźnik DMI/ADX – sposób na rozpoznawanie i potwierdzanie tendencji wzrostowych - powiązane ebooki
Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie mechanizmów rządzących kapitałowym systemem emerytalnym. Jest to zamierzenie tym bardziej uzasadnione, iż wejście w życie w dniu 1 lutego 2014 r. istotnych modyfikacji związanych z funkcjonowaniem otwartych funduszy emerytalnych, w tym także ostateczne dookreślenie zasad...
Inspiracją do podjęcia prac nad wydaniem niniejszej książki było uruchomienie w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie specjalności o nazwie „Zarządzanie innowacjami w gospodarce opartej na wiedzy”. Program realizowany był głównie przez autorów tej pracy. W trakcie jego realizacji zarówno studenci,...
Harmonogramowanie produkcji niesie z sobą wiele korzyści: pozwala zwiększyć liczbę realizowanych zamówień, redukować zapas, szybciej reagować na potrzeby klienta i obciążać stabilnie i w równym stopniu stanowiska produkcyjne. Jeśli chcesz osiągnąć w swojej firmie te korzyści, przeczytaj niniejszy poradnik. Dowiesz...
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki są...