4.5/5 (97)
91
100
0
97
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788324633340
- Autor: Paweł Tkaczyk
- Język: polski
- Premiera: 2011-08-16
- Kategoria: Poradniki
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
autor: Paweł Tkaczyk
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki | Ebook | Opis
Fragment ‚Zakamarki marki’ – czyta Paweł Tkaczyk
Szczegóły ebooka Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki:
216
strony
~5-7
godzin czytania
~54k
słów
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - powiązane ebooki
No, co tam? Smartphone czy smartfon? Profilu czy profila? Teść czy świekier? Ministra czy ministerka? W środę czy we środę? Na potrzeby czy dla potrzeb? Zgłośnić, pogłośnić, pogłośnić? Zbiór felietonów poświęconych trudnym albo kłopotliwym zagadnieniom współczesnej polszczyzny. Ich dobór wynika...
W ebooku omówiono normy regulujące stosowanie oświetlenia elektrycznego w szkolnych i rekreacyjnych obiektach sportowych. Przedstawiono także przykłady realizacji oświetlenia szkolnej sali sportowej oraz przyszkolnego boiska zawierającego dwa korty do gry w tenisa.
Gdy na początku sierpnia 2009 roku Piotr musiał zrezygnować z pracy, jeszcze nie zdawał sobie sprawy z problemów, jakie go czekają. Początkowo nie bał się bezrobocia, bo otrzymał sporą odprawę. Jednak już cztery miesiące później znalazł się w ciężkiej sytuacji,...
Książka zawiera rozważania na temat terytorium i terytorialnego wymiaru rozwoju. Opisano czynniki, które decydują o dynamice tego rozwoju oraz warunków włączania się lokalnych gospodarek w szybki i skomplikowany proces globalizacji. Myślą przewodnią jest analiza relacji społeczeństwo – gospodarka, co w...