Szczegóły:
Zarządzanie wiedzą, a innowacje w przedsiębiorstwach
autor: Marlena Plebańska
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Zarządzanie wiedzą, a innowacje w przedsiębiorstwach | Ebook | Opis
We współczesnym świecie to właśnie wiedza zastosowana w odpowiednim kontekście w odpowiednim czasie decyduje o sukcesie organizacji. Tworzenie innowacji, opracowywanie ofert dostosowanych do potrzeb klientów, technologie pozwalające na uzyskanie lepszej jakości pracy, innowacje w obszarze kultury organizacyjnej to tylko niektóre z konsekwencji wdrożenia systemu oraz narzędzi zarządzania wiedzą. Niniejsza książka porusza kwestię wzajemnych powiązań pomiędzy wiedzą, a innowacją. Przedstawia wpływ wdrożenia systemu oraz narzędzi zarządzania wiedzą w organizacji na generowane przez nią innowacje. Dowodzi iż zarządzanie wiedzą pozwala nie tylko na bierne korzystanie z innowacji, ale również na kreatywne ich kształtowanie oraz pobudzenie procesów innowacyjnych. Książka prezentuje iż już samo wdrożenie zarządzania wiedzą w organizacji stanowi innowację, a korzyści wynikające z efektów wdrożenia to istotny czynnik decydujący o pozycji firmy na rynku.