4.5/5 (97)
81
100
0
97
Szczegóły:
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce
autor: Iwona Skowronek
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce | Ebook | Opis
Książka zawiera opisane w przystępny sposób studia przypadku w formie łatwych do połknięcia pigułek do bezpośredniego zastosowania. Podaję liczne przykłady największych światowych marek wykorzystujących marketing sensoryczny – od sektora finansowego, przez branżę spożywczą po elektroniczną.
Marketing sensoryczny stał się modny, ponieważ sprawdza się w praktyce i przynosi wymierne korzyści.
Szczegóły ebooka Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce:
274
strony
~6-8
godzin czytania
~68k
słów
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce - powiązane ebooki
No Going Back to piąty, a zarazem ostatni już odcinek znakomitej przygodówki The Walking Dead Season Two. Tworzona w całości przez studia Telltale Games, zdobyła poparcie graczy na całym świecie przez sukces sezonu pierwszego. Finał drugiego sezonu to zwieńczenie wszystkich...
Dzieje Rosji zwykło się opisywać z perspektywy moskiewsko-petersburskiej, jako dzieje carów i genseków. Czy nie jest to jednak zbyt wielkie uproszczenie? Jeszcze sto lat temu w granicach państwa rosyjskiego znajdowały się część Polski i Finlandia, dzisiaj – Północny Kaukaz i...
„Seria najznamienitszych kryminałów, jakie kiedykolwiek wyszły spod pióra Amerykanina”. Washington PostHarry Bosch, detektyw Wydziału Zabójstw, przejmuje śledztwo w sprawie niedawnej śmierci mężczyzny, która nastąpiła w wyniku komplikacji wywołanych przypadkowym postrzałem sprzed dekady. Detektyw dysponuje w zasadzie tylko świeżymi zwłokami. Nawet...
PEŁNA EMOCJI HISTORIA KOBIETY, KTÓRA NIE MA NIC DO STRACENIA…I MOŻE STRACIĆ WSZYSTKO