Najlepsze ebookie online powiązane ze słowem: Poradniki
W kosmosie istnieje pewna liczba szczególnych gwiazd, zwanych białymi karłami. Są one zazwyczaj bardzo małe, a jednak atomy w ich wnętrzu leżą obok siebie tak ciasno, że masa gwiazdy staje się nieproporcjonalnie duża w stosunku do jej objętości, a to...
Sukces to tylko odpowiednia liczba powtórzeń
Wiesz, że osiągnięcie sukcesu jest tylko kwestią czasu? Masz ochotę dokonać wielkich czynów? Szukasz motywacji, która Cię zaktywizuje? Chcesz pozbyć się lęków, które Cię blokują? Naszą największą obawą nie jest to, że jesteśmy słabi. Naszą największą obawą jest to, że...
Książka jest wznowionym wydaniem 'Przyciąganie bogactwa. Życie w pełnej harmonii ze światem' Pierwsza książka, w której widać różnicę pomiędzy wiedzą a działaniem. Pokazuje ona jasno, że kreatywne myśli zależą od kreatywnego działania. Ta mistyczna, a jednocześnie praktyczna książka pokazuje, jak...
Fenomenalna, zwięzła w treści, zadziwiająca... Jay dysponuje ogromną wiedzą i podpowiada, w jaki sposób możesz poprawić swoją sytuację, angażując minimum czasu, pieniędzy, wysiłku i ryzyka, a także, jak zdobyć przewagę konkurencyjną w życiu osobistym. Anthony Robbins, trener i doradca, autor...
Branding osobisty pomoże Ci stworzyć markę:
W większości badań nad procesem decyzyjnym ludzie traktowani są jak szczury laboratoryjne. Dr Klein, specjalista w dziedzinie psychologii poznawczej, przez ponad dziesięć lat obserwował zachowania dowódców akcji gaśniczych, pilotów myśliwców, ratowników medycznych oraz innych profesjonalistów, którzy w swojej pracy muszą...
Milioner na stanowisku
To ja kłamałem, nadając książce taki tytuł. Marketerzy nie kłamią. Oni tylko opowiadają historie. To konsumenci są kłamcami. Codziennie wmawiamy sobie nowe kłamstwa: że woda butelkowa smakuje lepiej i warto za nią przepłacać albo że ubrania naszej ulubionej marki są...
Chcesz być szanowana w pracy?Noś tę książkę zawsze przy sobie i korzystaj z niej
Poznaj świat miękkich innowacji: podyktuj ponadprzeciętne ceny i podnieś swoją marżę
Czy znasz jakieś marki, które zaistniały na rynku nagle i niespodziewanie, bez kosztownej reklamy masowej? Oto trzy przykłady: Dr Martens, Blair Witch Project i eBay. Co jest źródłem tej -- zdawałoby się -- przypadkowej popularności? Dlaczego rynek błyskawicznie przekonał się...