4.5/5 (117)
27
100
0
117
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788326963315
- Autor: Irena Ochyra
- Język: polski
- Premiera: 2017-06-13
- Kategoria: Biznes
Podejście psychologiczne w prowadzeniu auditów
autor: Irena Ochyra
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Podejście psychologiczne w prowadzeniu auditów | Ebook | Opis
Zastosowanie odpowiednich narzędzi psychologicznych podczas auditowania sprawi, że przeprowadzenie tej procedury nie będzie stresujące dla Twoich pracowników. Pozwoli to jednocześnie zwiększyć ich zaufanie wobec tego rozwiązania. Lektura tego poradnika podpowie Ci, jakie zasady określają proces auditu, jak wygląda podejście psychologiczne w procesie auditu oraz co musisz wiedzieć, zanim zainicjujesz proces auditu.
Szczegóły ebooka Podejście psychologiczne w prowadzeniu auditów:
156
strony
~3-5
godziny czytania
~39k
słów
Podejście psychologiczne w prowadzeniu auditów - powiązane ebooki
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile...
'Ta książka zmieniła współczesny świat. Oczywiście, zarządzano i przed Druckerem. Nie brakowało menedżerów odnoszących sukcesy. Ale dopiero Peter F. Drucker odkrył światu znaczenie menedżerów i zarządzania we współczesnej gospodarce rynkowej, ukazał, jakie możliwości postępu kryją się w zarządzaniu. Sama własność...
Zdobądź swoją publiczność skutecznym stylem prezentacji Coach prezentacji Jerry Weissman przez dwadzieścia lat uczył osoby na stanowiskach dyrektorskich i kierowniczych, jak z powodzeniem dokonywać zyskownych prezentacji podczas objazdowych pokazów pierwszej oferty publicznej. Jego klienci korzystają z jego usług szkoleniowych, aby...
Osoby z badanego segmentu „młodych dorosłych” (18−29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny w ich życiu przez cały okres dorastania...