4.5/5 (87)
73
100
0
87
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788376773025
- Autor: Marzena Leszczyk-Kabacińska
- Język: polski
- Premiera: 2013-08-16
- Kategoria: Poradniki
Lean w firmie usługowej
autor: Marzena Leszczyk-Kabacińska
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Lean w firmie usługowej | Ebook | Opis
Metodologia 5S i standaryzacja pracy do najważniejsze składniki koncepcji Lean, której odpowiednie wykorzystanie gwarantuje namacalne korzyści dla branży usługowej. Niniejszy e-book podpowiada, czym jest Lean w procesach usługowych, jaka jest wartość w procesach usługowych i jak wygląda wdrożenie 5S i standaryzacji pracy na przykładzie firmy handlowej.
Szczegóły ebooka Lean w firmie usługowej:
15
strony
~0-2
godziny czytania
~3k
słów
Lean w firmie usługowej - powiązane ebooki
Wizja - obraz przyszłości Zasada SMART Wyznaczanie celów wspólnie z innymi Typologia osobowości C.G. Junga Systemy reprezentacji Proaktywność - reaktywność Autorytet wewnętrzny i zewnętrzny Drzewo zarządzania sobą w czasie Jak żyć na 150%?
Poradnik antystresowy jest utworem osoby całkowicie nie związanej zawodowo z tematyką książki. Dlatego język jest zrozumiały, a porady jak najbardziej do zaakceptowania i stosowania. W skomercjalizowanym obecnie życiu nas wszystkich stres jest wszechobecny i obezwładniający na każdym kroku. Dlatego Poradnik...
Możesz odkryć źródło nieograniczonej mocy swojego umysłu, zrozumieć jego potęgę i przejąć kontrolę nad nią oraz wykorzystać tak, by w każdej sekundzie pracowała na Twoją korzyść. Tym źródłem jest Twój umysł. Podświadomość — posłuszny sługa, czujny doradca, zawsze pracuje wyłącznie...