4.5/5 (97)
89
100
0
97
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788324635726
- Autor: Emilia Kotnis-Górka
- Język: polski
- Premiera: 2011-08-26
- Kategoria: Poradniki
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze
autor: Emilia Kotnis-Górka
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze | Ebook | Opis
Trzeci sektor w polskich realiach
Pozyskiwanie środków
Poszukiwanie najlepszych ludzi
Marketing organizacji
PR wewnętrzny i zewnętrzny
Rola rzecznika prasowego
Konferencje prasowe od A do Z
Współpraca z mediami
Organizacja zarządzania organizacją
Szczegóły ebooka Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze:
160
strony
~4-6
godziny czytania
~40k
słów
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze - powiązane ebooki
Przed rodzicami stoi ważne zadanie: dowiedzieć się, kim jest ich dziecko, jakie ma umiejętności, upodobania, cele i kierunki i umożliwić im realizowanie ich potencjału. Rodzice chcą również, aby ich dzieci były niezależne, ale też – żeby nie podejmowały złych decyzji....
I tak, w przepastnych szufladach sekretarzyka zachowały się stare przepisy mojej babci i prababci, oraz unikatowe dwie książeczki: z 1929 roku z 1949; to wszystko oraz własne, szalone eksperymenty złożyły się na tę książeczkę…
Poznaj podstawowe zasady i techniki negocjacji oraz rolę mowy ciała w komunikacji Dowiedz się, jak zapewnić sobie najkorzystniejszy zakup lub sprzedaż towarów i usług Sprawdź, jak zręczne negocjacje mogą zapewnić Ci lepsze warunki lub podwyżkę w pracy Nadchodzi konsument w...
Książka o historiach znanych na całym świecie korporacji, bądź precyzyjniej ujmując temat o założycielach znanych korporacji – życiu i pomysłach biznesowych ich założycieli. Pozycja ta jest opowieścią o wymyślaniu i wdrażaniu innowacji, przekształcania pasji w gigantyczny zysk. Autor pokazuje jak...