4.5/5 (137)
48
100
0
137
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788376773407
- Autor: Mirosław Smoczyński
- Język: polski
- Premiera: 2013-10-03
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Rozmowy handlowe
autor: Mirosław Smoczyński
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Rozmowy handlowe | Ebook | Opis
W rozmowach z kontrahentami masz możliwość prowadzenia trzech rodzajów rozmów: sprzedażowych, handlowych i negocjacyjnych. Kiedy wybrać właściwy? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w niniejszej publikacji. Dowiesz się ponadto czym rozmowy handlowe różnią się od klasycznej sprzedaży i co zrobić, aby zapobiec „wesołemu rozdawnictwu” handlowców w odpowiedzi na pierwsze roszczenia klienta.
Szczegóły ebooka Rozmowy handlowe:
11
strony
~0-2
godziny czytania
~2k
słów
Rozmowy handlowe - powiązane ebooki
Postępująca globalizacja nie doprowadziła do zatarcia różnic między krajami. Mają one miejsce mimo sąsiedztwa, kontaktów gospodarczych, politycznych, zbliżonego języka, np. między Polską a Rosją, rozwijających się technologii informatycznych. Bardzo często to znajomość specyfiki danego kraju decyduje o sukcesie przedsięwzięcia, a...
Publikacja przeznaczona dla rodziców, których dzieci uczęszczają do szkoły podstawowej i gimnazjum. Pomoże im mieć nadzór nad sytuacją szkolną dziecka i podejmować szybko działania w trudnych sytuacjach.W publikacji autorka między innymi obala mity na temat rozmów z dziećmi, pokazuje najczęściej...
Książka w postaci elektronicznej zawiera praktyczne informacje dotyczące doskonalenia zarządzania organizacją. W środku znajdziemy opis zasad doskonalenia systemu zarządzania oraz podstawowe procedury wspomagające. Książka w postaci elektronicznej zawiera praktyczne informacje dotyczące doskonalenia zarządzania organizacją. W środku znajdziemy opis zasad doskonalenia...
Chcesz, by dział produkcji działał sprawnie i efektywnie? Poznaj lepiej swoich pracowników. Wiedza na temat ich potrzeb, oczekiwań i aspiracji zawodowych stanowi klucz do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku.