4.5/5 (77)
67
100
0
77
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788326974441
- Autor: Heather Carr
- Język: polski
- Premiera: 2018-05-21
- Kategoria: Poradniki
Jaki związek mają asymetryczne rytmy ultradobowe i nerwowo-mięśniowe ciała ludzkiego
autor: Heather Carr
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Jaki związek mają asymetryczne rytmy ultradobowe i nerwowo-mięśniowe ciała ludzkiego | Ebook | Opis
Rytmy ultradobowe stanowią dalszą specjalizację każdej ze stron ciała mającą na celu zwiększenie potencjału adaptacyjnego i ewolucyjnego. Z e-booka poznasz ich znaczenie.
Szczegóły ebooka Jaki związek mają asymetryczne rytmy ultradobowe i nerwowo-mięśniowe ciała ludzkiego:
110
strony
~2-4
godziny czytania
~27k
słów
Jaki związek mają asymetryczne rytmy ultradobowe i nerwowo-mięśniowe ciała ludzkiego - powiązane ebooki
Największe gwiazdy pokera zdradzają tajemnice swoich sukcesów! Przy pokerowym stole wygrali łącznie ponad 60 milionów dolarów. Odnosili spektakularne sukcesy, wykazywali się niezwykłą intuicją i opanowaniem, zaznali też goryczy porażki. Teraz postanowili podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi. Legendarny...
Fenomenalne samopoczucie każdego dnia, świetna kondycja i sprawność intelektualna, umiejętność panowania nad stresem, skupienia myśli i powodzenie w każdej dziedzinie życia! Poznaj filozofię wellness, dzięki której rozbudzisz głos swojej intuicji, uwolnisz się od ograniczających cię negatywnych emocji i kompleksowo zadbasz...
W komentarzu do Prawa restrukturyzacyjnego wyjaśniono główne załóżenia nowych przepisów oraz omówiono wprowadzone postępowania restrukturyzacyjne. Publikacja ma za zadanie omówić w sposób zwięzły i praktyczny nowe przepisy i zmiany w przepisach dotyczących Prawa upadłościowego bez konieczności sięgania do konkretnych przepisów....
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do...