4.5/5 (137)
45
100
0
137
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788326962523
- Autor: Monika Frączek
- Język: polski
- Premiera: 2017-03-15
- Kategoria: Biznes
Regulamin pracy – jakie zapisy mogą przydać się pracodawcy – marzec 2017
autor: Monika Frączek
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Regulamin pracy – jakie zapisy mogą przydać się pracodawcy – marzec 2017 | Ebook | Opis
Od 1 stycznia 2017 r. większość pracodawców zatrudniających od 20 do 49 pracowników nie musi już mieć regulaminu pracy. Jednak regulaminy wprowadzone wcześniej obowiązują nadal. Sprawdź, jakie zapisy regulaminowe mogą być korzystne.
Szczegóły ebooka Regulamin pracy – jakie zapisy mogą przydać się pracodawcy – marzec 2017:
69
strony
~1-3
godziny czytania
~17k
słów
Regulamin pracy – jakie zapisy mogą przydać się pracodawcy – marzec 2017 - powiązane ebooki
Bezpośrednie inwestycje zagraniczne (BIZ) są jednym z głównych czynników sprzyjających globalizacji życia gospodarczego oraz najbardziej widocznym efektem postępującej globalizacji światowej. W latach 90. gospodarki większości krajów Europy Środkowowschodniej przeszły transformację systemową, zliberalizowały przepisy regulujące funkcjonowanie inwestycji zagranicznych, a co za...
Na bazie jakiej umowy zatrudnić pracownika sezonowego? Zatrudniać samemu, czy może lepiej uniknąć wielu formalności i skorzystać z usług agencji pracy tymczasowej? Jakie obowiązki wiążą się z zatrudnianiem pracowników sezonowych? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz w tym...
Każde przedsiębiorstwo dąży do maksymalizacji rynkowej wartości dla właścicieli. Jednym ze sposobów jest pozyskanie odpowiednich źródeł finansowania i nadanie im właściwej formy kapitałowej. Celem pracy jest ocena siły i kierunku wpływu wybranych determinant na strukturę kapitałową przedsiębiorstw notowanych na Giełdzie...
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe...